zondag 17 maart 2013

verhuizen!!!!!

Het is bijna zover, ze mogen gaan verhuizen. Ze zijn afgelopen maandag naar de dierenarts geweest en goed gekeurd. Ik had eigenlijk foto's willen maken maar pas toen ze klaar waren had ik daar erg in. helaas.....
Nu net geprobeerd weer mooie foto's te maken, maar wat is dat moeilijk zeg. Die beestjes zitten niet stil.
hihihi
Nou ik heb er toch een paar. D Hier zitten ze heerlijk in de tuin. het weer was toen een paar daagjes mooi en daar profiteren we dan van. Nu zet ik ze ook 3 à 4 keer per dag buiten in de hoop ze alvast een beetje zindelijk te krijgen.






en deze zijn vandaag gemaakt. Ze zijn ruim 7 weken oud.





Dit is de kleine dame Evy zij gaat donderdag bij ons weg. Gelukkig blijft zij dicht in de buurt en kan ik haar nog wel eens zien.

Evy

5 op een rijtje. Van links naar rechts Sverre, Ola, Nils, Evy en Jens

 
Nils gaat vrijdag naar zijn nieuwe baasjes

 

Dit is Sverre hij gaat zaterdag een grote reis maken

 

Dit is onze Ola, hij heeft nog geen nieuw huisje gevonden.

En deze jonge vent heet Jens en gaat donderdag naar Gemert verhuizen.

Ik zal ze allemaal gaan missen hoor. 
Maar ik zal ook wel blij zijn als er weer wat rust in de tent komt.






1 opmerking:

  1. mooie foto's.
    Zelf vind ik het ook altijd wel goed als ze op deze leeftijd zijn, ze naar een nieuw baasje gaan.
    Geeft weer een beetje rust.
    Die van mij zijn bijna 5 weken en moet ook op zoek naar nieuwe baasjes, maar door omstandigheden is het er nog niet van gekomen

    BeantwoordenVerwijderen