maandag 25 maart 2013

alles verhuisd

zo alle baby's zijn weer naar hun nieuwe huisje verhuisd en we sluiten weer iets af. Ik vind het heerlijk om ook eens een nestje pups te hebben en heb er echt van genoten.
Nu is de rust hier wedergekeerd, ook weer fijn.
of er nog eens een nestje komt, ik hoop het maar mijn man vind het niet fijn voor moederhond dus waarschijnlijk gaat het niet gebeuren.
Ik ben ook helemaal gestopt met het fokken van angora konijnen. Ik heb er nu nog 2 en die mogen hier blijven voor de knuffel. Rammetje is gecastreerd en zit samen met een dame in de grote ren. eel gezellig......

Groetjes Ine en wie weet tot ziens.




1 opmerking:

  1. Ook wel fijn als de rust is gewederkeerd, maar gelijk wel erg stil in 1x.
    Met 2 a 3 weekjes zullen ze hier ook na een nieuw baasje gaan.
    Als ze het goed krijgen, ben ik tevreden

    BeantwoordenVerwijderen