maandag 4 maart 2013

5 en een halve week oud

Hoi hoi

Even wat nieuwe foto's. Niet van allemaal, want mijn accu was leeg. Dus ik maak zodra die vol is nog wat foto's van de rest.

Dit is onze knappe en rappe Sverre. Hij is echt de doerak van het nest hoor. haantje de voorste en hij onthoud alles. En zeker de plekjes waar hij kan ontsnappen om in complete vrijheid rond te lopen.
Zijn haartjes worden steeds lichter van kleur, maar hij is prachtig!!!!






Dit is Ola. Mijn favoriet. Qua uiterlijk dan. Ik vind dat donkere kastanje kleur erg mooi. en hij is lief!!!!!







Hij kan nog steeds gereserveerd worden.

Dit is de 3de van het stel. Zijn naam is Nils, maar over een paar weekjes zal hij Baco gaan heten.



En toen was de accu leeg. meer volgt snel.

groetjes Ine

1 opmerking:

  1. het zijn nu al echte hondjes.
    Het leuke van een shih tzu vind ik dat de kleur nog zo lang kan veranderen

    BeantwoordenVerwijderen