woensdag 20 februari 2013

20-02-2013 al bijna 4 weken oud

Hoi hoi

De pups zijn intussen al bijna 4 weken oud. het is nog even spannend geweest, want kleine Evy wilde niet eten, en lag de hele dag te rillen. nu is dat rillen wel goed want nu kunnen ze zich door het rillen zelf al warm houden. Voor de zekerheid ben ik wel even naar de dierenarts geweest, maar die was helemaal tevreden. Ik deed het goed. Ik voed haar nu nog steeds met een flesje (ook snachts) en dat vind Evy helemaal niet fijn. Ik moet haar dus een beetje de voeding op dringen.......helemaal niet leuk maar ja anders haalt ze het niet. De laatste 2 dagen is ze 2x 25 gram aangekomen. dus helemaal weer op schema. Ze is wel heel mooi klein en ben een beetje benieuwd hoe groot ze uiteindelijk gaat worden. Evy gaat naar een bekende van mij dus dat is wel heel fijn, dan kan ik haar makkelijk blijven volgen. Ze mag hier natuurlijk pas weg als ik helemaal zeker weet dat ze het goed doet en zelf kan eten.



de andere 4 zijn ook zo leuk. het loopt al rond door de kamer. eindelijk kunnen ze die dikke buiken van de grond krijgen en lopen hihihi zo'n leuk gezicht.
Nils is ook een kleintje en de anderen zijn wat groter. Maar allemaal doen ze het heel erg goed.



de 2 foto's hierboven is onze Sverre, hij is zwart met donkerbruin en wit. Een echte doerak. Hij kon nl. als eerste uit de bak ontsnappen en nu heb ik er de deksel omheen gezet want anders loopt hij de hele dag in het rond. hij had als laatste zijn oogjes open maar liep al heel snel.



dit is onze Ola. Hij heeft een prachtige kleur. is heel donker en het lijkt wel kastanje kleur. Zwart met kastanje en wit. Mooi flink en heel erg leuk!!!





Deze knappe vent is Nils. Hij is ook mooi klein en heeft een lekker koppie. hij is bruin met zwart en wit. hij heeft al een nieuw huisje gevonden, want hij gaat bij Loeke en Ludo wonen. ik denk zeker dat hij daar een warm nestje gaat vinden.


Dit is ons meisje Evy. Heel erg aandoenlijk en super klein. maar een sterke tante hoor, die komt er wel.....



Deze kerel is Jens, geen haantje de voorste maar hij loopt zeker ook niet achteraan. Hij heeft een prachtige volle kop (en buik daar zorgt hij ook wel voor)  staat mooi laag op zijn pootjes.
ook hij zoekt nog een warm mandje.

nou voor vandaag was het dit weer even. mocht je interesse hebben in een pup dan mag je me mailen...... op inesangorakonijnen@upcmail.nl

tot de volgende keer weer.......Ine XXX

1 opmerking:

  1. Je hebt je handen er ook vol aan.
    Bij mijn nestje zit ook 1 pupje die maar weing groeit en die leg ik nu iedere keer extra aan.
    Heb geprobeert een flesje toe te doen, maar meneer wil geen speen en ook maar 1 tepel. (ze zijn vandaag net 1 week oud)

    BeantwoordenVerwijderen